w związku z pytaniami "o co chodzi w tym blogu i kto go w końcu pisze" odpowiadam:

Jestem czarnym kotem, mam swoją wizję świata i nie zawaham się jej wyrażać :)

środa, 27 kwietnia 2011

krzyżykowo, kocio, sutaszowo i w ogóle dużo wszystkiego

święta spędziliśmy na wiosce, ale na dwór nie wyszliśmy, bo za dużo się tam działo i trochę nas strach obleciał. no cóż, poczekamy do wakacji i wtedy zrobimy sobie małą wycieczkę.

na początku pokażę co tam Alka dzierga na zamówienie. malizna okropna, mnóstwo takich samych kolorów, no wzór katastrofalny.



a to prezenty zajączkowe dla rodziców i teściów. pomysł nie nasz, a klientki ze sklepu gdzie Ala pracuje. kiedyś kupiła jajka akrylowe, i jak przyszła do domu to się okazało, że brakuje jednej połówki, i wymyśliła, że wsadzi ją w ramkę. wygląda to fantastycznie! naprawdę :)


 

Qura Domowa otrzymała przesyłkę candową, więc pokażemy zakładkę kocią, którą dostała (w paczce były też smakołyki dla kota)




a na koniec Mama Alicji w swoim prezencie urodzinowym ;)






i jeszcze na sam sam koniec wielkanocna półeczka niemalże podsufitka w domu rodziców Alicji

8 komentarzy:

  1. OOO MAMA ALICJI TO SUPERASNA BABBECZKAAAA!! PRZESYŁKE DOSTAŁAM ,OBFOCIŁAM I SIE POCHWALIŁAM-BO UCIESZYŁA MNIE OGROMNIE!! JEDNA SASZETKA JUZ POCHŁONIETA PRZEZ BUREGO!!...A TO CHOĆ BEZDOMNY-DOCHODZACO-W DOMU SPIACY-TO WYBREDNY!!A TYM RAZEM AZ USZY MU SIE TRZĘSŁY!!! A WZÓR KATASTOFALNIE MI SIE PODOBA!!!DZIĘKUJĘ ALU!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację mój drogi Kotku - ramki sa fantastyczne!
    A i inne tworki równie miłe dla oka.
    Mama Alicji dostała świetny prezent urodzinowy, bardzo twarzowy kolor, a swoja droga Mama Alicji ma przecudne włosy.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. My również popiejemy nad Mamą Alicji :) - przepiękny uśmiech :))) i doskonała koordynacja kolorów :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiałam wszystko na forum i Piękna Mamę pochwaliłam. I obrazki także chwalę.

    Pozdrawiam ,Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. no jak zobaczyłam ten sutaszowy wisior Ali mamy... zukochaną przeze mnie brązową lawą to szczęka mi opadła!!!
    no i ta połowa jaja w ramce... masakra jak cudnie wygląda!!!
    że ja dopiero teraz trafiłam na ten blog to aż zła na siebie jestem, tyle tu cudowności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alisiu, piękne prezenty, obrazek z jajem fantastyczny a mama w swoim prezencie wygląda zjawiskowo!!!Teraz wiem po kim Ala jest tak ciepła i radosna osóbką!!!!!Buziaki!!!! MonikaP.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na te piękności! Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw powaliła mnie na kolana ramka z jajcem - jest świetna.
    Potem jak zobaczyłam Mamę pomyślałam: ale Alicja ma fajną siostrę :-) Mam dostała pięęęęękny prezent i bardzo wdzięczna z Niej modelka :-)
    No i wielkanocna półeczka baaardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń