w związku z pytaniami "o co chodzi w tym blogu i kto go w końcu pisze" odpowiadam:

Jestem czarnym kotem, mam swoją wizję świata i nie zawaham się jej wyrażać :)

środa, 5 stycznia 2011

wędkarsko inaczej /powrót do przeszłości cz.2/

jak już wspomniałem, znudziło nam się okropnie robienie prac wędkarskich na jedna modłę, więc zaszaleliśmy! Alicja mordowała się z pastą do 3D a jak poszła umyć skalpel i pędzel, to ja oderwałem rybie głowę, ale była zabawa! tylko jej się nie bardzo podobała i miałem szlaban na decu.... no cóż, może kiedyś jej przejdzie...




pudło z 12 przegródkami jest na nagrodę w zawodach "Troć Łeby"

i kontynuując wątek z wczoraj, przedstawiamy lampion "za dnia"

i korzystając z okazji prezentujemy prace z cyklu Powrót do przeszłości cz.2, czyli jak zaczęły się prace wędkarskie...





















każde pudło, każde "coś" z tej serii ma już swoją historię, służy jakiemuś wędkarzowi... nie wszystkie zostały uwiecznione, było ich dużo więcej- uwierzcie... zazwyczaj robione na wczoraj, na kolanie, wypłakane, że ciągle to samo... ale się podobają!

Pozdrawiamy i życzymy miłego jutrzejszego dnia wolnego- zarobiony po pachy Miałczyk i Turkuć.

7 komentarzy:

  1. Alicjo, kurcze jakie śliczne, nawet nie wiem które wybrać, ale podsunełaś mi pomysł na dobry prezent dla kolegi który wędkuje, dziękuję :)
    i nie gniewaj się już na kota, taka jego natura że poluje na rybki nawet te zdecupażowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te pudła wędkarskie. Ja wymodziłam jedno i to w bólach i cierpieniu;) Ty natomiast tak różnorodne i naprawdę ciekawie wykonane!
    Jestem pełna podziwu!

    Pozdrawiam ,Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite są te Twoje cuda wędkarskie! bardzo oryginalne i pomysłowe, a jako prezent czy nagroda- idealne!
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny, że nas odwiedzacie i cieszymy się, że rybki się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać na załączonych obrazkach stiuningowac da się wszystko. Może zajmij sie robieniem własnoręcznych przynęt wędkarskich? Wiesz skręcenie takiej np. suchej muchy to niezłe wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, skręciła i to nie jedną, ale kręcenie much to działka Tomka, Alicja tylko lakieruje :)

    OdpowiedzUsuń